Madla lásky: Jak zdravě přibrat

jak zdravě přibrat

Většina žen prahne po dokonalém vosím pase a bříšku jako žehlicí prkno.
Článků ohledně hubnutí jsou stovky.
Co mají ale dělat ty z nás, které chtějí přibrat do ženských tvarů?

Ženské tvary

V dnešní době je ideálem ženské krásy vychrtlina, které hrkají v těle kosti při každém pohybu.
Zatímco některé se musí omezovat, hladovět skoro k smrti a sportovat od slunka do slunka, aby takto vypadaly, některým taková postava byla dána do vínku od přírody.
Jenomže jsou ženy, které tyto tělesné proporce trápí, a to nejen proto, že ostatní ženy se s nimi ze závisti nechtějí bavit, protože mohou sníst, co chtějí a nepřiberou.

hubená žena

O nic méně nejsou příjemné ani hlášky „Tobě doma nedávají najíst ?“
Bez ustání jsou obviňovány, že určitě trpí anorexií nebo bulimií.
Dost už ale toho špatného – některé ženy jednoduše chtějí, aby je chlapi měli za co chytit.
Takže, jak přibrat pár kilo ?

Zapomeňte na hranolky a hamburgery

Pokud už jste se těšila, že kila naskáčou sama, když se budete ládovat hranolkami, pizzou, hamburgery nebo dokonce pořádat nájezdy na ledničku uprostřed noci, okamžitě na to zapomeňte.
Je pravda, že ručička na váze se sice posune směrem nahoru, ale jelikož jsou tato jídla nezdravá, uškodíte svému zdraví.

I na váze se dá přibírat zdravě

Základem jsou tři velká jídla za den, která proložíte minimálně dvěma svačinkami.
Je nutné, abyste dodržovala tento režim pěti jídel.
Denní kalorický příjem pro ženy je asi 1900 kcal – pokud chcete přibírat postupně, měla byste jej asi o 1 000 kcal zvýšit.
Tyto hodnoty jsou individuální, ale snadno se dají zjistit na internetových kalkulačkách.

Co si dát k jídlu

Hlavní otázka tedy zní, po jakém jídle se nejlépe nabírají kila?
Dobré je určitě červené maso, které obsahuje hodně bílkovin a železa, na druhou stranu je v něm ale dost cholesterolu, takže ne, že spráskáte každý den tři steaky.
Skvělou volbou jsou veškeré mléčné výrobky, především z plnotučného mléka.
Kila půjdou nahoru také po exotickém ovoci, jako je mango, papája nebo banány – obsahují totiž velké procento přírodního cukru.
Do ledničky nezapomeňte dokoupit také vysoce procentní sýry.
Do komory zase nakupte hromady brambor, které s vaší postavou také zvládnou udělat divy.

Co si dát k pití

Když se dobře a zdravě najíte, potřebujete se něčeho napít.
I při nabírání na váze je potřeba dodržovat pitný režim.
Pravidelné doplňování tekutin je nezbytné, protože dodávají živiny a kalorie.
Ne, že se ale nalijete Coca-colou, to je stejný případ jako u hranolek a smažáků.
Naopak byste měla pít spíše ovocné šťávy nebo třeba mléko.

Všeho s mírou

Nečekejte, že se přes den najíte výše zmíněnými jídly a druhý den se probudíte se dvěma kily nahoře. Stejně jako u hubnutí to takhle nefunguje – je potřeba vytrvat, výsledky nejsou viditelné teď hned okamžitě.
A nezapomeňte si svou váhu pravidelně hlídat, abyste třeba za půl roku zase nehledala články o tom, jak zhubnout.

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.